Możliwość komentowania Ekonomia keynesowska i jej dziedzictwo. została wyłączona

Wielkie kryzysy finansowe: 1929 i 2008 rok.

Otacza nas wszędzie. Bilbordy, telewizja, prasa, Internet. Reklama bombarduje nas z każdego kąta. Czy zastawiałeś się w ogóle co to jest reklama. Słowo wywodzi się z łaciny reklamo. Jest to pewne graficzne, pisemne bądź też audiowizualne złączenie informacji z elegantami perswazji. Zadanie marketingu to w głównej mierze nakłonienie nas kontrahentów i odbiorców do zakupu przedmiotów bądź usług. Może również służyć do poparcia akcji społecznych. To kłopotliwe większość przesyłów marketingowych łączy się zwłaszcza z komercyjnymi korzyściami dla reklamodawcy – sporadycznie dla odbiorcy. Z założenia reklama powinna opisywać nam prawdę o danym produkcie. Aby ją przedstawić, warto wejść na stronę internetową namioty reklamowe. Jak wiadomo, tak nie zawsze jest. Albowiem główną funkcją reklamy jest manipulacja naszymi emocjami i żonglowanie stereotypami na które jesteśmy podatni. Czasami promuje negatywne wzorce oraz pobudza nasze konsumenckie żądze. Niekiedy propaguje akcje prospołeczne oraz zachęca do czynienia dobra. Należy pamiętać, że reklama ukazuje wszystko co odpowiednio, przysłaniając negatywne witryny.

1. Otwórz link

2. Kliknij i zobacz

3. Czytaj dalej

4. Tutaj

5. Kliknij i zobacz Wpływ wielkich kryzysów gospodarczych na historię.

Comments are closed.